Obľúbené filmy (10)
Titanic (1997)
Na Titanic, coby můj nejlepší film z nejlepších, si jen tak nenechám sáhnout a bráním ho všemi možnými argumenty :) Jo a nechápu lidi, co ho nikdy neviděli do konce nebo ho neviděli vůbec! Přichází o hodně! ;)
Duch (1990)
Pretty Woman (1990)
Cindy (1984)
Úžasný film respektive pohádka, která se musí líbit snad každému. Taky to doplňují super písničky, které dodnes hrají v rádiu ;)
Prázdniny v Ríme (1953)
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Prostě naše nejkrásnější česká pohádka, na kterou můžeme být všichni hrdí :) Díky Libušce a Pavlovi máme poklad všech pohádek!
Zápisník jednej lásky (2004)
Kamarát do dažďa (1988)
Film, který je celý vlastně jen o penězích, ale nemá to chybu! :)
Moderná Popoluška (2004)
Já si fakt nemůžu pomoct, ale mě se tenhle romanťák fakt líbí! :) Pokaždé, když jde v telce (a že chodí dost často :D) se na něj dívám :) Možná je to tak naivní až je to roztomilý. A dokonalý všemi obdivovaný sympaťák Chad Michael Murray coby Austin Ames nesmí chybět :))
Žblnk (1984)
Nejhezčí film s mořskou pannou :)