Posledné recenzie (34)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Fakt jsem si myslel, že to nemůže být tak blbý, jak tady všichni píšou, že je to jenom hate na Snydera. Je to ještě horší, celej film jsem trpěl, skoro až fyzicky. Nepamatuju si, kdy mi byly postavy, rozuměj hrdinové, tak moc u prdele jako tady. Tragédie....
Tancuj Matylda (2023)
Pocitově spíš tak na 3,5 hvězdy, ale zaokrouhluju nahoru, protože se konečně po dlouhé době, zase někdo pokusil natočit v ČR FILM.
Posledná noc v Soho (2021)
Taková duchařinka pro děcka, ale vlastně docela fajn.