Recenzie (107)
Alois Nebel (2011)
Príbeh 2* grafické prevedenie 5*! Škoda že nezamakali na príbehu ktorý by bol adekvátny k spracovaniu....
Hitchcock (2012)
Konečne som po dlhšej dobe spokojný s novým filmom! Škoda že bol taký krátky... A nebol životopisne nafilmovany od začiatku do konca Hitchcockovej kariéry ... V kazdom pripade ma tento film zaujal na toľko, že som neodolal si hneď pozrieť opäť jeden z jeho najslávnejších filmov - psycho...
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Ako málo chýba tomuto filmu aby to bola pocitacova hra? Človek pri tychto nekonečných efektoch stráca prehľad o tom či pozerá film alebo hrá xbox!? Po dvoch hodín pozerania, je dej o idúcich hlavných predstaviteľov filmu niekam?, a divák môže zošalieť od nudy...Aj ked je to scifi kde sa efekty nereality zvyčajne objavujú, ten zdĺhavý film je kopa ničoho... Kopa, ktora za nič zarába toľko peňazí, čo si nevieme ani predstaviť... Som sklamaný, idem si napraviť chuť, nikde do archívu s filmom z 50 rokov ked hrali herci, nie počítačová grafika... :-(
Šakal (1973)
Super film, len nechapem prečo to dodrbali stym prestriekanim auta....
James Bond: Skyfall (2012)
Nehnevajte sa, ale tento zdĺhavý príbeh prázdna mohol byt kľudne na 20 minút... Táto sračka sa ani nedá porovnať s atmosférou bonda zo 60 rokov... Nuda nuda nuda... Nezmysel ktorý nemá ani štipku adrenalínu, len zastaralých okukaných scèn... Váženì, pokiaľ su toto novodobé cisarove nové šaty... ? Tak ja kričìm že cisár je nahý!
Hotel Transylvánia (2012)
Okrem animacie a peknej grafiky, nič! Je to prázdne jak sakel...
Zem bez zákona (2012)
Súper atmosfericky film az na ten americky koniec... Kde to nerealne naťahovali ako gumu z teplakov....
Boxer a smrť (1962)
Fantastický film, ktorý má atmosféru! Nominujem ho na oskara! :-)
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Toto bola este generacia majstrov hercov... :-)
Poslední dny Emmy Blankové (2009)
Velmi zaujímavé, humorné dramatické... Překvapivou zaujímavé....