Recenzie (8 223)
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Pěkný Werich, pěkný.. to ti chválim.
Santa a Snehuliak 3D (2002)
Muj první 3D film co jsem viděl. No je to kraťas, takže žádná sláva. Ale vizuál nebyl k zahození.
Druhá kniha džunglí: Mauglí a Balú (1997)
Tak tenhle film jsem žral, když jsem byl menší. A to mě ti tarzani a další lidoopové co se houpou v džungli na lianách moc nebrali. Tohle byla vyjímka.
Kouzelná školka (1999) (relácia)
Jedna za františka.
Luxo junior (1986)
Jo, dobrej kraťas no.
Tajomstvo Robinsonovcov (2007)
Lákal mě námět a nakonec to nezklamalo, ale zase nic co by mi vyrazilo dech nebo dveře.
Blesk (2008)
Dost boží pohádka.
Anastázia (1997)
Měl jsem i knihu. Nevím co jsem na tom dřív viděl.. asi se mi líbily ty schody s červeným kobercem.
Domino (2005)
Jedinej film kde se mi Keira libila. Rourke drsnej týpek a celej ten film docela drsnácky good.
Horton (2008)
Pohádka pro batolata co neumí mluvit. Ten konec otřesnej.