Recenzie (8 224)
Agentky D.E.B.S. (2004)
Tak to je dobrá kundovina.
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Divný koukat na pokračování něčeho, co sem viděl Xlet zpátky. Každopádně, co to kurva je? Nulová zábava a jediný co, tak na konci se něco málo dělo.
Mauglí - příběh džungle (2018)
Všechno mi na tomhle filmu přišlo odporný - ty hnusně počítačově udělaný zvířata, ten mauglí taky nezazářil a jediný co mě vlastně se líbilo, byla ta příroda. Takže tak.
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Rádoby teenakční žmolek, kterej se na světlo nepovídal, protože držky neznámý a jedna špinavá ilost to nevytrhne. Příběh je onuce.
Červená Čiapočka (2011)
Romantická šerezáda, ještě k tomu s odporným, jak záclona vod hulení nažloutlým filtrem a ješte k tomu takovej kýč a nuda. Zakázat!
Prázdnota (2020)
Slabší kriminálka s "hororovou" atmosférou.
St. Agatha (2018)
Křesťáné a jejich kosteli mě neděsí.
Demon Cop (1990)
Tak tohle čekalo přesně na můj odpad. Tenhle film se měl jmenovat Nic nedějící se nic.
Robot Overlords (2014)
Hokus pokus nevyšel.
Bumblebee (2018)
Můj auťák brouk byl třeba tak 1000krát zábavnější a hleď na to hodnocení. Nepobírám to tady.