Recenzie (8 230)
Na jeden nádych (2018)
Ve francii si někdo usral. Kvalita obrazu dobrá, ale kvalita těch xichtů v hlavních rolích nic moc. Vůbec mě totiž nezajímalo, kdo se toho kouře naloká.
Lovec a prenasledovaný (2006)
Pomsta podávaná po kovbojsku. Vizuál mi nepřijde zase tak nádhernej, jak se tu vychvaluje. herecký výkony průměrné, děj nuda a konec mi přišel zcela k ničemu.
Mucha II (1989)
Cenim Štolce, že to zkusil, ale lepra postačí jen jedna a to je Goldblam.
Jasné nebezpečenstvo (1994)
Nudná, táhlá polka, která moc akce cestou nepobrala.
Godzilla vs. Kong (2021)
Vizuál je nádhernej, ale příběh mi přijde točenej jen tak na truc. Každopádně lepší, než samotná Cockzilla, fandil jsem vopici.
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Kdyby Asylum mělo prachy na efekty, tak přesně takhle by to vypadalo. Jedna za Milí.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Tak to je dobrá kundovina.
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Divný koukat na pokračování něčeho, co sem viděl Xlet zpátky. Každopádně, co to kurva je? Nulová zábava a jediný co, tak na konci se něco málo dělo.
Mauglí - příběh džungle (2018)
Všechno mi na tomhle filmu přišlo odporný - ty hnusně počítačově udělaný zvířata, ten mauglí taky nezazářil a jediný co mě vlastně se líbilo, byla ta příroda. Takže tak.
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Rádoby teenakční žmolek, kterej se na světlo nepovídal, protože držky neznámý a jedna špinavá ilost to nevytrhne. Příběh je onuce.