Recenzie (8 232)
7 sestier (2017)
Furt nemůžu uvěřit, že někdo v této době přišel s tak originalnim a výstižným námětem.
Kriteri 2 (1988)
Rozhodně zábavnější než první díl. Kvalitou a scénářem je to ale furt na stejne lodi.
Kriteri (1986)
No to jsem se zas napálil. Ze začátku to vypadalo jak pořádný kůl béčko, avšak v zápětí se z toho vyvinula nějaká smišenost mezi rádoby "hororem" a """"komedií""""? O malejch škudcich z vesmíru, který začnou dělat bordel v baráku jedny buranský rodince..v zápětí tohohle incidentu dorazí dva deratizatoři z vesmíru, kteří se snaží škůdce zničit. Nevinnej paskvil, kterej končí jak pořad Vítejte doma s Tájem Peningtnem. Kdyby mi bylo pět možná by mě trochu bavilo, ale critters jsou prostě až skoro neškodný, jenom delaj bordel a žerou krávy a plyšaky.
Batman a Harley Quinnová (2017)
Lepší průměr. Harley je libova. Ten zpěv si ale mohli odpustit.
Batman pokračuje: Návrat Jokera (2000)
Vizual super, jinak mě to nenadchlo.
Gremlins 2 (1990)
Nepobavilo. Spoustu odkazů na kultovní filmy, ale vtip se asi ztratil v sen frencisku.
Gremlins (1984)
Vánoční malý šmejdi. Celkem zábavné.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Správně ujetej horurek.
Phantasm (1979)
Dal bych jednu za to, že jsem se zasmál nad hloupostí tohoto "mistrovského" díla, ale nechce se mi.
Démon pomsty (1988)
Bídnej shit s vraždicim ejlijenem.