Recenzie (409)
Rozum v troubě (2018) (relácia)
Líbí se mi rozebírání kultu přezdravosti a touhou po nesmrtelnosti bez samostatného přemýšlení. Vtipná forma naučného pořadu s experty na jídlo. Parádní nápad a provedení.
O papíry (2018) (relácia)
Těšila jsem se na rozebírání dopravních situací, avšak se v podstatě jen jedná o to někoho vyzpovídat, když už je ta "známá" osobnost.. a o dopravní přestupky jde až v poslední řadě. Asi jako když máte pořad o vaření a někoho pozvete, že s ním uvaříte.. ale prostě to proklábosíte a nakonec si objednáte pizzu.
Rozum a cit (1995)
Oproti Pýše a předsudku mi tenhle film přišel poněkud na sílu a chvílemi moc přehrávaný. Nebýt perfektního obsazení v hlavních rolích, hodnocení by šlo úměrně dolů. Spíše než příběh jsem se ráda potkala s oblíbenými herci v mladších letech a okolnosti beru spíše jako doplněk.
The Song of Lunch (2010) (TV film)
Mám velmi ráda barvu hlasu a projev Alana Rickmana a souhlasím, že spíše než natočení snímku by čisté audio bylo lepší. V určitých zpomalených scénách mne obraz nebavil ačkoliv popis byl úžasný.. Lépe nechat pracovat představivost než to takhle servírovat.
Jestli jednou odejdu (1985) (TV film)
Starší kousek než jsem sama a přesto zde nalézám hlášky svého dětství. Hezký náhled do takové obyčejné rodinky, kterou obklopuje řada hvězd dnes už českého filmového nebe.
BrainStorm (2008) (TV film)
Opět jeden další z povedené české tvorby. Příjemný příběh o lidech, životě, stáří a vztazích. Pan Brzobohatý exceloval ve své roli a celý film povznesl. Všichni bychom měli dostat další šanci a věřit na zázraky.
Iná sestra (1999)
Mistrovsky zpracován životní příběh, jehož hlavní hrdinové podají neuvěřitelně přesvědčivé výkony, to tady dlouho nebylo. Za mě film řadím hned vedle Rain Mana. Čisté a bezprostřední chování Carly a Dannyho bylo ztvárněno lehkým a nenátlakovým stylem byť z toho mohli udělat jeden velký ždímák. Každý si prostě zaslouží kousek toho svého štěstí.
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Je třeba uznat, že se opravdu téhle animované blbině povedlo vystihnout jak grimasy Mr. Beana, tak i jeho pohyby.. Celkově mi tohle ztvárnění přijde milé a jsem pobavena, že pan Atkinson komentáře nadaboval sám sobě. Za mě povedené večerníčky, raníčky.. Určitě sjedu všechny.
Skôr než zaspím (2014)
Mne se moc líbil napsaný scénář a napětí, který se povedlo udržet po celou dobu, perfektní herecké obsazení hlavních rolí, Nicole a Colin byli v neobvyklých postavách opravdu skvělí. Tohle "psychárnu" jsem si moc užila.
Kde je Kyra? (2017)
Tohle není dobrý ani na nedělní dopoledne.. temno, depka, ticho, nulový scénář.. to není dobrý předpoklad a ani základ Pfeiffer & Sutherland neměl šanci tuhle zvrácenost zachránit.