Recenzie (208)
Speed Racer (2008)
Tenhle film má svůj STYL a jede si v něm od začátku až do konce a je cítit z každičké minuty filmu.Ale ne každému musí tento styl sednout.Mě sedl(dokonce i ten mladší bráška se šimpanzem mě byli sympatičtí).
Half Nelson (2006)
Klasické,lehce nadstandardní drama.No,spíš je to takový výsek ze života feťáckého učitele a jeho žákyně.Rayan je výborný.
Wall-E (2008)
Jsem rád,že filmy studia Pixar zůstávájí i nadále snad jedinou jistotou na tomto světě-opět stoprocentě odvedená práce.A tentokrát hodně romantická.
Po svadbe (2006)
Největší sílu má film pokud vůbec nevíte o čem je.V průběhu děje jsem s i myslel,že už vím jak to bude dál ,a že to je stejné jako u spousty podobných dramat,ale vždy mě film příjemně překvapil a vždy předvedl nějakou nečekanou kličku ,kterou si mě vždy získal zpět.Jde vidět,že paní režisérka má vše plně pod kontrolou a že herci v čele se silně charismatickým Mikkelsenem zvládají své povolání velmi dobře.
Pán Rosnička (2005)
Fajn komediální drama s dobrý Cagem a výborným Cainem.A Verbinski se taky snaží.
Podvod (2008)
Herci se snaží,ale co naplat,příběhovou trapnost,neoriginalitu a nelogičnost by nezachránil nikdoa nic.
Bezmocní (2006)
Příjemné překvapení.Příběhově sice průměr,ale co se atmosféry týče mají americké horory hodně co závidět.Interiery a exteriery domu a okolní lesy jsou pastva pro oči.
Tristan a Izolda (2006)
Romantika na mě moc nezapůsobila a Franco mi tam moc nesedl(ikdyž ho mám rád),ale zato Rufus Sewell je jako vždy jednou z nejlepších věcí na tomto filmu.
Udalosť (2008)
WTF?Film,který chce ukázat to,že dobrý režisér dokáže donutit slušné herce hrát velmi špatně.Jinak si neumím vysvětlit to,že resisér který donutil Bruce Willise podávat dobrý výkon najednou nedokáže ukočíravat Marka Wahlberga.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Chvílemi je to sice jako lepší verze Mužů v černém,ale jinak je vše při starém.Akce,láska ,emoce,osudovost,humor,hlášky a ted nově i mystika a spousta úžasných fantaskních potvůrek s dokonalou Smrtí v čele.