Posledné recenzie (40)
Hotel Transylvánia (2012)
Velké tempo si film udržal prakticky po celý čas. Niekoľko výborných vtipov, veľmi veľa dobrých vtipov a haluzné postavy dotvorili skvelú kulisu tohto netradičného animáku. Skvelé rozptýlenie v skúškovom období:)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Predstavoval som si, že pojde o spoluprácu medzi Willisom a Levittom. Počas celého filmu ale chceli obaja niečo iné a preto ma to až tak neočarilo. Samotný film a scenár bol v pohode a tych 70% si to koniec koncov zasluzi.
Šiesty zmysel (1999)
Klasika, ktorú som si konečne pozrel až v roku 2012. Veľmi prepracovaný film, výkony hercov famózne a ten koniec tomu nasadil 5* korunu:)