Recenzie (101)
Anjeli v Amerike (2003) (seriál)
Neuchopiteľný, nepredvídateľný a od začiatku do konca napínavý dej, v ktorom sa strieda smutno-vtipná realita s vyšinutou fantáziou a skvelí herci sa prevteľujú do niekoľkých postáv naraz.
Dánske dievča (2015)
Výnimočné herecké umenie Eddieho Redmayna. To, ako dokáže ovládať svoje telo, mimické svaly, psychicky sa vložiť do postavy ... nádhera.
Love (2015)
Vzrušujúce dielo, z ktorého srší láska vo všetkých jej polohách.
Motýle (2014)
Vizuálne, výtvarne a hudobne pôsobivý film s tématikou masochizmu. Erotika je však len náznaková a dej sa odohráva vo výlučne ženskom svete.
Teória všetkého (2014)
Desivé. Pravdivé. Eddieho výkon bol strhujúci, ale pre mňa to bol predovšetkým príbeh o obetavej Jane Hawkingovej.
Pasca (1996)
Je vôbec nejaký film, v ktorom by Gina Gershon nebola brutálne sexy? Ako potetovaná údržbárka v pánskej spodnej bielizni je obzvlášť rajcovná. Feministický thriller, v ktorom sa nevyskytuje žiadna sympatická mužská postava.
Všechno, co chceš (2010)
"Toto je skutočnosť. A všetci nech si na to zvyknú."
Chlapci z partie (1970)
Majstrovské dielo plné sarkazmu. Skupina dlhoročných priateľov zažije noc, počas ktorej sa odhalia ľudské charaktery, vynoria nesplnené sny a rozjatria staré rany. Je ľahké byť šťastným homosexuálom?
500 dní so Summer (2009)
Súhlasím s užívateľom fredisek a ďakujem za jeho farebné postrehy.
The Matthew Shepard Story (2002) (TV film)
Hodnotím emóciu, ktorá sa na mňa preniesla, nie umelecké spracovanie. Predsa len je to TV film, ale so silným posolstvom.