Obľúbené filmy (10)
Lalecet Al Hamaim (2004)
Nejsilnější filmový zážitek poslední doby, výborný film a neskutečné herecké výkony! Knut Berger - geniální... Jako by herci vůbec nehráli, jako by ten příběh opravdu prožili přímo před kamerou. Řekla bych, že každá vteřina je naprosto dokonalá, ale bohužel konec byl pro mne mírným zklamáním. I tak pět hvězdiček - bez debat.
Skrytá identita (2006)
:O byl můj nejčastější výraz v průběhu filmu. Podle mého nářez od začátku do konce. Skvělí herci, žádná nuda a hodně a hodně překvapení.
Světáci (1969)
"Proč bychom chodili do knihovny, když budeme mít knihu." :D
Čas (2006)
Dlouho jsem se tomuto filmu vyhýbala v domění, že má až hororovou atmosféru. Není to tak, ikdyž mírně vyděsí. Netřeba dále rozvádět - povinná "četba".
Klub bitkárov (1999)
"Ten týpek, co to založil se prej narodil v blázinci!"
Průvodce k rozpoznání tvých svatých (2006)
To bylo tak drsné, že jsem nemohla usnout. A Robert Downey Jr. se díky tomuto filmu zařadil mezi moje favority.
Muž bez minulosti (2002)
Valmont (1989)
Theodor Pištěk!
Kabinet doktora Caligariho (1920)
To je pastva pro oči! btw hudba přesně sedí
Anjel skazy (1962)
Jak už někdo napsal přede mnou, je těžké vyznat se v postavách. Ale jinak je to lahůdka. Měla jsem trochu chuť Bunuelovi nafackovat. Asi proto, jak je to praštěné a ten pocit bezmoci vás naprosto ubije. A co dodat ke konci filmu? Jen jsem vykřikla "to nééé".