Recenzie (224)
Neporažení (1969)
Na tohle jsem se dlouho chystal protože mě zajímá Francouzská intervence v Mexiku a díky primě cool že to urychlila. Je tu dobře vidět jak si to Frantíci svou žabožroutí buzerací prosrali, stejně jako většinu dalších kolonií ale celkově je to takový zmatený a nevěrohodný jak už napsali mamrdi předemnou ale na to sere pes.
Neskutečné historky (1976) (seriál)
Palin si to dává dobře ale ostatní herci mě spíš nudili.
Nesmrteľní (2010) (seriál)
Sračka co mě rušila v hospodě při obědě.
Občan Havel přikuluje (2009)
dost bylo Havla !
Obloukovi (2001) (seriál)
Dobrá ujetost, ta moralita tam trochu smrdí ale celkově je to prdel jak sviň. Můj favorit je fotr bez končetin.
Odplata (1999)
Není to špatný ale oproti původnímu Point Blank s Lee Marvinem mi přišel příběh trochu čuráckej. Kdybych toto viděl jako první tak dam 5*.
Odtiaľto až na večnosť (1953)
Minus jedna hvězda za to že jsem čekal nějaký detailnější mučeníčko Sinatry od Ernieho.
Ohnivé kolesá (2004)
Ale jo, pořád jsem se smál jaká je to kokotina a nakonec to hodně rychle uteklo a splnilo účel.
Operation Dirty Dozen (1967)
Promo a zajímavé ukázky ze zákulisí k Tuctu špinavců. http://www.youtube.com/watch?v=zHBccI9gn_o