Recenzie (49)
Miracle (2004)
pro tenhle film mám slabost, možná i proto, že si na tu výhru osobně pamatuji z TV ... ovšem tenkrát jsem si samozřejmě neuvědomovala, o "co hlavně" tam šlo ... za mne nejlepší Russelův film
Milý John (2010)
velké zklamání od Hallströma - plytké, neuvěřitelné, nudné :(
Hlavne nezáväzne (2011)
mám moc ráda Ashtona, mám ráda Natalii, miluji romantické filmy ... škoda, že tohle jako celek funguje jen průměrně
Leť, ptáku, leť! (1978)
za 4* pohledem z doby, kdy jsem film viděla poprvé ... jak já jim tu cyklistickou túru a Michala Dymka záviděla :)
Mulholland Drive (2001)
Nechala jsem se zlákat výborným hodnocením, ale bohužel, fanouškem se nestanu :) ..nebudu se rozplývat nad filmem jen proto, že je od Lynche, otevřeně přiznávám, že jsem film nepochopila a nebaví mě doporučení a ujištění, že bych údajně měla mít úžasný filmový zážitek při použití jakéhosi manuálu pro lepší orientaci. Pokud to pan Lynch nezvládl ve filmu, něco je špatně :(
Labyrint (2012)
kdyby šlo o studentský film, tak budu shovívavější ... ale skriptku bych stejně vyhodila z fleku!
Ide len o sex (2011)
4* na první dobrou + ještě půl* navrch za Woodyho ;) ... velmi milé překvapení, skvěle jsem se bavila :) ... a musím souhlasit s Jamie, taky bych chtěla někdy žít život jako ve filmu a potkat vtipného, chytrého, pohotového, sympatického, bohatého matematického "génia" z L.A.
V perine (2011)
půl * za nápad + půl * za odvahu jindy výborných herců, že do toho šli
Trhák (1980)
to je TÁÁÁÁK BLBEJ FILM !!! ... jak si tedy vysvětlit, že čím jsem starší, tím víc ho mám raději? :) EDIT 2022: Nemůžu jinak, zvyšuji na plný počet!!! Čepek je kouzelnej, Jirásková skvělá, prostě fascinujicí filmový počin! Vidim to asi po stopadesáté a řehnim se jak blázen :)))