Recenzie (49)
10 pravidiel ako zbaliť dievča (2014)
Celkem prijemne prekvapeni (60%)
Vykoľajení (2005)
škoda toho zbytečného, ale hlavně pitomého závěru ... ale i tak slušně odvedená práce
Cesty domů (2010) (seriál)
seriál otázek a tragických či kyselých ksichtů ... já vydržím hodně a seriály mám pro jejich nekomplikovanost veskrze ráda, tohle se ale vážně nedá, u toho nejde ani žehlit :/
Zlodejka kníh (2013)
film asi není špatný, bohužel ale srovnávám s knížkou ... ta hloubka knižní předlohy tam prostě není
Denník Dity P. (2013) (relácia)
Kdybych měla hodnotit úroveň a funkčnost receptů, asi bych dala za 4* - to bych ale hodnotila spíše knižní vydání na jiném webu. Mám-li hodnotit samotný pořad, musím, bohužel, vzhledem k jeho vývoji změnit své původní ohodnocení (2*) na usmolenou jednu hvězdu - odpad to vyloženě není, ale na víc tento pořad podle mého nemá :/
QI XL (2013) (relácia)
Kohák a Šmoldas jsou super, já se u toho bavím :)
Co v detektivce nebylo (2013) (TV film)
v divadle jsem brečela smíchy, jako TV film celkem nuda, škoda
Revival (2013)
u mě na výbornou, tedy za 5 ;) ... co na tom, že je to "jen" nekomplikovaná letní komedie s předvídatelným dějem? Královsky jsem se bavila a u filmu tohoto typu je to přesně to, co od toho očekávám ... a hudba je naprosto dokonalá, Slepejš je vážně machr ;)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Nebýt toho příliš americky hloupě přeslazeného konce, dala bych snad za 5* - takhle hezké 4*, výborně jsem se bavila, Ryan, a ostatně i Steve i Emma jsou tu prostě k sežrání
Farba citov (2011)
jedna z nejmilejších záležitostí světové kinematografie :)