Recenzie (327)
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Oproti jedničce a dvojce je to zhovadilost, vhodná tak pro dvanáctiletý děti. Úplně to ztratilo onu zábavnost.. Půl hodiny před koncem jsem to vypnul.
Pred polnocou (2013)
On byl svatej, ona moc komplikovaná a vcelku jeblá. Trocha dramatu na konci a dobrý soundtrack to zachraňuje na ***.
Pred súmrakom (2004)
Za mě lepší než jednička. SPOILER: Ke konci jsem byl už z toho, jak se tam nic nedělo, docela napjatej, protože jsem jim přál, aby se dali dohromady.
Pred úsvitom (1995)
Moc tlachání a takřka žádný děj. Po delší době by mi ta sluníčkářka, co se oblíkala jako babka, začala lézt na nervy. Měl jsem co dělat, abych to dokoukal do konce. Kdyby tam přidali nějaké drama a trochu akce, bavilo by mě to víc.
Žena v čiernom (2012)
Na horory se z důvodu zachování duševního klidu už pěkně dlouho nekoukám a tenhle film jsem si stáhnul s představou, že to není horor, ale spíš mysteriózní film se záhadným příběhem. To jsem se ale pořádně mýlil. Po ani ne hodině jsem byl tak vyděšenej, že jsem to musel vypnout. Chci mít klidný spaní a tohle byl horor jako prase. Proto dávám plný hodnocení- vystrašit to umí až až, Radcliffe se do role hodí, hudba dobrá, prostředí a kostýmy zvoleny suprově. Samozřejmě je třeba se na to koukat o samotě a za tmy, jako na všechny horory.
Ponorka U-571 (2000)
Protiněmecká, propagandistická, nudná sračka. Měl jsem sakra co dělat, abych to dokoukal do konce. Hlavně mě osud posádky vůbec nezajímal. Hrůza děs, zlatá K-19 Stroj na smrt.
Základný inštinkt 2 (2006)
Náhodou, není to špatný. První třetina je slabší, ale pak se to rozjede. Sharon je furt nadmíru sexy bestie a Morrissey je sympaťák.
Základný inštinkt (1992)
Suprová záležitost. Douglas, Stone, hudba, děj, prostředí, zkrátka koukatelný snímek.
Úkryt (2002)
Nebýt té malé, nevychované, drzé nány, co mě celou dobu iritovala, bylo by to na plný počet. Liberální výchova je zlo.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Film s nezajímavým příběhem a nezajímavým, nudným dějem. Dost jsem se nudil. Slabé ***.