Recenzie (326)
Skam (2015) (seriál)
Druhá série a příběh Noory a Williema je opravdu něco. Na ty dva nikdy nezapomenu. Jinak celkově velice povedený, originální a chytlavý seriál, který staví na mezilidských dramatech, romanci, přátelství a velmi přijatelné stopáži, která většinou činí 20 minut a díky tomu je tak seriál dobře stravitelný a dá se celý snadno shlédnout za poměrně krátkou dobu.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Záživnější jak jednička.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Tohle mi hezky zahrálo na city.
Divoká noc (1991)
Film jsem si stáhnul jen kvůli účasti překrásné Jennifer Connelly v nejlepších letech a stálo to za to, ona byla prostě naprostej přírodní úkaz. A to že ten film je naprostý béčko jde úplně stranou.
Horúce miesto (1990)
Film má skvělou atmosféru, Don Johnson má charisma, ale co především- mladá Jennifer Connelly je jedna z nejhezčích žen, kterou jsem za svůj život viděl.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Béčkovej sajrajt.
Votrelec 2 (1986)
Super atmosféra a celkem slušné množství vtipných hlášek. Skvělé a za mě lepší než jednička.
Venuša v kožuchu (2013)
Dobrá šukna.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Boj a útěk bok po boku s predátorem neměl chybu.
Tiësto & Ava Max: The Motto (2021) (hudobný videoklip)
Písnička sama o sobě je naprostej brutál, ze kterého mám snad pokaždý husí kůži. Doporučuji pustit v autě na plný koule- to je jinej vesmír. Videoklip taky velice zdařilej.