Recenzie (327)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
krávovinka
Vrchní, prchni! (1980)
Super, kontinuita filmu je výtečná!
Avengers: Pomstitelia (2012)
Samý klišé, ale kouká se na to dobře. Ne na ty klišé, ale na ty efekty, bitvy atd., víšco.
V pasci (2005)
Ta malá píča, ta zatracená bestie byla na pěst už od začátku... Navíc to bylo strašně nudný. odpad
Krstný otec (1972)
Přišel jsem tomu na chuť až po třetím zhlédnutí.
Povídky malostranské - Doktor Kazisvět (1984) (epizóda)
Nevim jak to vohodnotit.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
A? Co? Tak nějak nevím, co si o tom myslet. 2,5*
Absolvent (1967)
Skvělej hudební doprovod.
Román pre ženy (2004)
Ta kurva.
Vejška (2014)
Kamera, atmosféra, hudební doprovod, výběr herců, to vše je super, ale k vyššímu hodnocení mi brání to, že film je o zhýralé mládeži, co ničí cizí majetek, spousta z nich fetuje, kašle na školu a přitom bydlí u rodičů. Ale asi i z části proto je film tak chytlavej. 2,5*