Recenzie (116)
Strážcovia vesmíru (2002) (seriál)
nacisto nostalgia....pretoze ako maly som chcel byt power ranger :D co je? ja sa za to nehanbim :D aj ked mal by som :)
Pobrežná hliadka (1989) (seriál)
najviac sa mi pacil diel s krokodilom :D
Herkules (1995) (seriál)
ako maleho ma to naramne bavilo rovnako ako xena....:)))no teraz si necham ujst aj tento uzasny serial :D
Scoop (1992) (seriál)
docela dobry serial tusim z novinarskeho prostredia ??
Tarzan (1991) (seriál)
prednedavnom som videl jednu cast zo serialu ktory ma drzal v detstve velmi...eh...radsej tie tri * z pohladu ked som bol maly
Airwolf (1984) (seriál)
pamatam ze ako dieta som si pospevoval hudbu z airwolfa....takisto som si nenechal ujst ani jednu cast s mojim uzasny mvrtulnikom...ako maly som maval vrtulniky doma a kazdy z nich bol airwolf teraz to uz ani nedavaju takze si to nepamatam..ale ako maly....to som sa nevedel odtrhnut :)
Komisár Rex (1994) (seriál)
neviem ci tento nazov komisar rex zahrna vsetky serie...ale zhodnotim to celkovo....na tri serie....tobias moretti / gedeon burkhard / alexander pschill prva "seria" bola super...rex pana pocuval a este uslo aj celkove to vysetrovanie ci co to bolo druha s "brantnerom"...uz bol rex chytrejsi a pan tam bol skor na "okrasu" a pschill alias hoffman tam nebol ani na okrasu ani na t oay ho rex pocuval....proste bol uz taky chytry ze pana asi ani nepotreboval...priklad...tehla ktoru hodi z mosta na auto.... takze tretiu seriu hodnotim slabo, prvu dobre a druha priemer...takze tri *
Kobra 11 (1996) (seriál)
zalezi od seriii....takze ako tu pocitaju kolegovia niekde medzi aj ked som to strasne rad pozeraval a tesil sa na buracky...aj ked niektore dost prehnane....hlavne tie hromadne kde ich tam je 10 na jednej kope a dalsi do nich vpali...no ale aj tak mam rad ten serial...
Andre (1994)
Jedna za pribeh, jedna za tulena, a jedna uplne z nostalgie...ked si spomeniem ako rad som to pozeraval...ach...asi sa mi chce dat styri :))))))
3000 míľ na úteku (2001)
Celkovo film bol na 3* ale vykon Costnera je na 5* - Costner opat skvely.Neviem co tomu filmu vytknut, ale neni to ten Costnerov film ktory som cakal...film je slaby ale Costner dobry.A reziser si vzal pseudonym z Pribehu rytiera :D