Obľúbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
Čistá duša (2001)
Dokonalý trik (2006)
Tanec s vlkmi (1990)
Zelená míľa (1999)
Posledný samuraj (2003)
Posledný Mohykán (1992)
Smrtonosná zbraň (1987)
Mlčanie jahniat (1991)
velmi uvazujem o tom kolko hviezdiciek dam....nakoniec sa ale asi rozhodnem pre 5....cerveny drak je dynamickejsi, rychlejsi, viac prekvapil...ale mlcanie jahniat je inym stylom natoceny...preto ma to trosku matie v hodnoteni...ale asi necham tych 5....hoci keby mozem, skor si pozriem cerveneho draka alebo hannibala ako mlcanie jahniat...ale to je len o tom ze je to dynamickejsie...;)