Obľúbené seriály (10)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Dr. House (2004)
-Leží tam a na všetkých krváca...to spôsobila tá guľka -Postrelili ho? -Nie, hodili ju po ňom! -Vysvetlíte mi vašu teóriu,prečo ste strelili do mŕveho? -Keby strelím do živého, je s tým viac papierovania...
Krok za krokom (1991)
No serial ktory ma aj mravne ponaucenie,aj srandu, sem tam aj vaznost nabera,ale je to serial ktory rozosmeje hadam kazdeho.Najlepsie su casti s "Koudym" ostatne su slabsie. Blesk nikdy neudrie dva krat na to iste miesto ! AAAA...Zase do mna!...tomuto serialu nemam co vytknut
Alf (1986)
ha!ha!ha! ten smiech dabovany danciakom mi znie v hlave stale :DD takyto serial je hadam len jeden..:))jeden z mala na ktorom sa zasmejem :))
Shark (2006)
Perfektní príbuzní (1986)
Mafstory (2006)
alinko. ano moj? ja som ti len chcel povedat, ja som toho plny co ti chcem povedat. alinko,ty si fakt fasa chalan.ty si taky fasa chalan. vis co si? ty ty si zivy ko***