Recenzie (26)
Skyline (2010)
Napriek tomu, že si béčkové scifi pozriem kedykoľvek a kdekoľvek, táto zlátanina bola už aj na mňa moc, aj keď toho veľa vydržím. Partia ľudí, ktorým som neverila ani nos medzi očami sa snaží zachrániť pred mimozemskými tvormi, ktoré vyzerajú ako také nepodarené chobotnice.Zmätene behajú hore a dole, tam a späť a...A o tom behaní to celé je.
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Gordon Gekko zostarol a jeho hrany zjemneli. Veľmi príjemný film, s nádhernými obrázkami mesta, chytľavou hudbou a dobrými dialógmi. "dohodnime sa, ty o mne nebudeš klamať a ja o tebe hovoriť pravdu":) Charlie Sheen poteší. Nebyť rozprávkového konca, bolo by to za 5 hv.
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Od prvej bondovky, a to im kvalitu nepopieram, ja až táto, ku ktorej názvu by som aj po čase vedela priradiť dej. Všetky dovtedy nakrútené sa mi zlievajú do jednej guče. Táto je zapamätateľná aj vďaka zvláštnemu mierne mysterióznemu prostrediu, do ktorého je dej zasadený. A Jane Seymur je kočica:)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Akčná jednohubka, ktorá poteší, ale o dva dni ani neviete, že ste to videli. Ale ono to ani nemá ambíciu byť intelektuálnou drámou.Jednoduchý scenár. Taký, žeby ho aj Sulíkov trojročný Hugo napísal:) Pár skvelých hlášok. Najlepšou scénou podľa na je dialóg Slya s Arniem v kostole s odkazmi na časy minulé aj prítomné:D. Mickey Rourke a Bruce Willis si veľmi neškrtli:)
Zabijaci (1995)
Akčný film ideálny na piatkový večer, pokiaľ nemáte nič lepšie v pláne. Vypnete mozog a relaxujete..
Zkouška (2009)
Páčia sa mi filmy, kde sa skupina ľudí nachádza na izolovanom mieste a niečo sa s nimi deje. Či už dôjde k vražde alebo k inému počinu, jednoducho viete, že to musel spraviť niekto z nich. Tento film mal našliapnuté veľmi dobre, ale to finále malo rozuzlenie len kvôli rozuzleniu:( Tak umelo vykonštruovaný koniec som už dávno nevidela.
Robin Hood (2010)
Film, ktorému veľké plátno v kine len prospieva. Na malých domácich telkáčikoch by strácal na veľkoleposti. Ak očakávate tradičný príbeh o Robinovi Hoodovi ako ho poznáte, budete sklamaní. AK očakávate perfektnú réžiu, prepracované bojové scény, romantiku aj humor, odporúčam. Len ten scenár pokrivkáva na obidve nohy...
Kto z koho (1986)
Z nostalgie 1 hv. Film mi utkvel v pamati, videla som ho asi ako 14 ročná a pamätám si, že som sa bála. A po 10 rokoch som ho zhliadla opäť. A všetko mi prišlo veľmi smiešne:)
Šiesty deň (2000)
Arnold Schwarzeneger nevie hrať.A teraz si predstavte, že je tam dvakrát. Akčné scény nesklamali. A keby menej filozofoval a viac sa držal dobrej popcornovej línie, bolo by to aj za tri hviezdičky:)
Chtíč (2002)
To bolo niečo strašné. A najviac ma na tom iritovalo ako umelecky sa chcel film tváriť. Posledný klinec do rakvy zatĺkla tá mohutná zborová hudba nasadená pri posledných erotických scénach.Amen.