Recenzie (83)
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Ta jedna ani vlastne nevim za co:D Strasna kravina :D
7 pádů Honzy Dědka (2012) (relácia)
Kdyz je zajimavy host, rad se podivam...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
No, po dalsim shlednuti minimalne 1* prihodim... ale neni to to co jsem cekal..(a to sem necekal nic.. )
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Zacatek super, pak slabota.. no a ted se to zase snad zveda.. uvidime dal...
Captain America: Prvý Avenger (2011)
No, svym zpusobem hodne slabe 4*...
Všiváci (2014)
Mohlo to bejt mnohem lepsi...skoda...
Milionár z chatrče (2008)
Za tolik cigánů musim jednu ubrat.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
I ty 2* jsou asi moc... občas čistokrevnej odpad...
Svetová vojna Z (2013)
Ty 3* jsou fakt z milosti.... srašná blbost....
Na konci sveta (2013)
Bohužel slabší 4.... po předchozích peckách slušné zklamání... tak vysoká laťka se holt nedá držet pořád... :D :(