Recenzie (83)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Super, jsem velmi mile překvapen... :) Konečně důstojný nástupce! Holly sice chybí ale i tak si 5* poprávu zaslouží... ;)
Buřtcajk (2012) (relácia)
jen za AMK :D
Prometheus (2012)
fakt slabota...
Konečná (2013)
Ta 4 je za Arního....
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Slabší 3*.....slabej odvar z jedničky bez ničeho novýho....
2001: Vesmírna odysea (1968)
No...musim se na to někdy podívat znovu....závěr jsem nepobral :D Ale film šíleně degradují ty příííšerně dlouhé záběry na "bezvýznamný děj" :D to jsem vyloženě trpěl....
Kult hákového kríža (1998)
Tak jsem po nějaké době přece ze 4 na těch 5 přehodnotil... :)
Total Recall (2012)
propadák...
Sunshine (2007)
Nevim, nevim....konec hroznej...a celkově se to s každou další minutou zhoršovalo....bohužel...
Posledný skaut (1991)
Nechápu to hodnocení.... :D