Recenzie (1 382)
P2 (2007)
Z hromady hororov, čo som za posledné mesiace videl je toto najslabše.
Smrť čaká všade (2008)
chcelo to príbeh. Ale celkom to šlo.
Zkouška (2009)
Tiež mi to pripomínalo Kocku. V ten večer som videl aj ExDrummer. Ten si aspoň zapamätám. Na rozdiel od tohto. A na čo vlastne prišla tá bloncka?
Pre moju sestru (2009)
Tieto amícke filmy o rakovine... Mala si to chorá dcéra sama vybaviť s rodičmi a právnikmi. A keď už to riešila mladšia sestra mohli si odpustiť že "to ma moja chorá sestra nahovorila aby som to urobila". Pekne sebecky, žiadny altruizmus. To by filmu dalo ten správny náboj. Ale oni tuším len spracovali knihu... Inak v pohode.
Ex Drummer (2007)
Nechutná pikovina... Prirovnanie k Trainspotting mi celkom sedí. Boyle chcel baviť. Tento chce šokovať. Skrátka prasopal.
Rafťáci (2006)
zúfalé!
Noc s nabrúsenou britvou (2003)
Slušná vyvražďovačka. Pridrbaná pointa.To plechové autíčko bolo čarovné.
Single Man (2009)
TRochu nuda. Očarujúca Julianne Moore.
MacKennovo zlato (1969)
Asi tretí film v živote... Panaromatické kino. Moc som nechápal. Celkom nuda.
Počiatok (2010)
Avatar pre pokročilých.