Recenzie (1 380)
Ripley (2024) (seriál)
Skvelé. Atmosféra...farba...casting... tvorcovia sa vyznamenali...
Nie, nie (2022)
Andrejka nezaspala...celkom fajn...ako vždy... Keď tajomstvo prestane byť tajomstvo...
Eichmann: Strojca konečného riešenia (2018)
Aký napinák... Kingsley bol super...
Good Time (2017)
Nesedí mi safdieho práca. Je svoj, má svoj špecifický štýl. Nervná kamera dokumentárne ladenie. Pretrápil som sa seriálom The Curse aj týmto tu... Nikdy vIac...
Korzet (2022)
Odnikiaľ nikam... Tá feéria deň predtým... Sisi a ja...sa mi páčila viac...
Sisi & ja (2023)
Celkom som si to užil. Andrejka nezaspala... som fanúšik sandry hüller... Susanne wollf nádherná... Hudba mi to kalila...aj na Wikipédiu som zašiel.a niečo sa dozvedel...
The Curse (2023) (seriál)
Veľký kus sebazaprenia si to žiadalo... Táto haluz... Aké chceli také si to urobili...Taká hovadina...
Problém tří těles (2024) (seriál)
Vždy.keď sa stratí tajomstvo zážitok je polovičný...ako povedal túto vyššie Darneth... Inak skvelý kasting a slušná režijná práca...
Nabídka (2022) (seriál)
Kokos! Takýto koncert! Teller...Ribisi... A Temple ...Gorman...
Kluk spolkne vesmír (2024) (seriál)
Posledným dielom tomu vykrútili krk.Škoda. mal som problém to dopozerať...