Recenzie (338)
Cobra Kai - Série 3 (2021) (séria)
Parádní i ve 3 řadě. Cobra Kai zůstává stále zábavnou, sebevědomou jízdou ve všech ohledech. Poctivě se buduje příběh a charaktery postav, aby přišlo úžasné a emotivní finále. Neuvěřitelně to odsýpá a strašně dobře se na to dívá. Tahle zábavná feel good podívaná prostě baví a je vysoce návyková. 8/10
Účtovník (2016)
Velmi dobré. Film jsem si užil. Není dokonalý, má to jednoduchý děj, logických chyb také dost, ale snímek prostě funguje. Má srdce, je dobře natočený a herci jsou parádní. Plus naprosto výborná akce a skvěle gradující finiš. Druhý díl bych viděl rád. 8/10
Ranč (2016) (seriál)
Seriál, který v sobě má jisté kouzlo. Obsahuje humor, ale i dramatické chvíle. Ale především úžasnou sestavu postav, které si zamilujete. Strašně dobře se u toho relaxuje a je to mírně návykové. 7/10▐ Více u jednotlivých sériích...▐
Ranč - Série 4 (2019) (séria)
Závěrečná řada přinesla znovu sympatickou sestavu postav a velmi důstojně se to celé zakončilo. Už to sice nemělo takový šmrnc a občas lehce předvídatelné, ale stále strašně pohodová podívaná, která po dlouhém dni v práci potěší. 6/10
40 rokov panic (2005)
Super komedie, která mi sedla. Obsazení úžasné, dialogy fungují na jedničku a vtípky jsou skvěle vyváženi na té pomyslné hraně trapnosti. Celý snímek skvěle míchá romantickou a humornou notu a výborně to šlape. Jen škoda té přepálené stopáže. Jinak výborná, bláznivá komedie. 7,5/10
Tri dni k slobode (2010)
Slušná žánrovka, která sice moc originality nepobrala, ale je napínavá a zábavná. Řemeslně přesná a především za co dávám nejvíce bodíků nahoru je civilní tón snímku. Naopak bodíky dolů za finiš, který přinesl naprosto zbytečný epilog. Každopádně poctivá práce. 7,5/10
Jumanji: Ďalší level (2019)
Jede to ve stejných kolejích jako předchozí díl. Humor stále funguje, nové postavy mají co nabídnout. Zkrátka šlape to jako první díl a především sehraný casting to táhne výrazně nahoru. Jen škoda té větší přepálenosti a moment překvapenosti je taky fuč. Poctivých 6/10
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Strašně fajn oddychovka. Funguje to jak po dobrodružné, tak i po videoherní stránce. Je to správně zábavné a i vtipné. Herci k tomu sedí a jejich postavy jsou správně využité. Poctivě natočený popcorn. 7/10
1917 (2019)
Výborné filmové řemeslo, ale čekal jsem od toho více. Především chybělo napětí, které se ne a ne dostavit. Celé to působilo dost uměle a naaranžovaně. Mělo se jít více do hloubky a soustředit se především na vykreslení toho zvěrstva a špinavosti té války. Takhle bez toho ten film strašně rychle vyšumí. 1917 krásně vypadá, ale chybí tomu větší hloubka. 6,5/10
Dokonalost (2018)
Velmi zajímavý snímek. Žánrově hodně rozmanité. Tvůrci jsou hraví, odvážní a originální. Skvěle si s divákem hrají a celý film je díky tomu nevyzpytatelný. Bodíky k dobru přidává závěrečná scéna, která vystihuje celý film. Bizár, ale zábavnej bizár. 7/10