Recenzie (338)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Brilantní audiovizuální podívaná, která svojí výpravou opravdu potěší oči diváka. A jen to celé pomáhá úžasně vykreslené atmosféře 30. let. Celý seriál je nejsilnější v charakterech, které se vyvíjí přirozeně a nepodřizují se scénáři. Pomalé tempo vyprávění je občas na škodu a rozmělní plynulost děje místy až moc a vznikne dost hluchých míst. Což byl můj největší a asi jediný problém, který brání nejvyššímu počtu hvězdiček. 8/10▐ Zhlédnuto komplet▐
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Největší plus vidím, že přestane to nekonečné fňukání fanoušků a samotného Snydera, aby se vypustila ta jeho verze "dokonalé" Justice League. A musím uznat, že až tak zlé to nebylo, ale nic zapamatovatelného to také není. Velký posun je v akci a především v celé finálové pasáži. Další velká pochvala letí na postavy, které mají konečně větší hloubku a nepůsobí jen jako figurky. Celkově to drží více pohromadě, ale opravdu tu nemáme žádný milník na komiksovém poli jak se nám někteří snaží namluvit. 5/10
Vidím tě (2019)
Zpočátku zajímavý příběh, který velmi dobře budoval napětí. Poté přijde pohled ze druhé perspektivy, přinese určité zvraty, které jsou překombinované a stavěné jen na efekt. A ve výsledku tu je málo uvěřitelný příběh, který velmi rychle vyšumí. 5/10
BoJack Horseman (2014) (seriál)
Kultovní záležitost a hvězda na poli animované tvorby. Tvůrci rozehráli realistický, hořkosladký příběh, který je odvyprávěn plynule a postupem času je silnější a silnější. Neuvěřitelně prokresleně charaktery, výborně trefný a originální humor a především tvůrčí kreativita nezná meze. Od tvůrců dostáváme plno formálně zajímavých epizod, které svým originálním pojetím vytřou zrak. Parádní, zábavná, emocionální jízda. 10/10▐ Více u jednotlivých sériích...▐
BoJack Horseman - Série 6 (2019) (séria)
A je konec. A to opravdu na vrcholu. Tvůrci i v poslední řadě ze sebe dostali maximum a celý seriál je zakončen jak jsme u BoJacka zvyklí. Realistický hořkosladký závěr, který musel uspokojit každého diváka. Budu vzpomínat jen v tom nejlepším, protože BoJack Horseman se řadí mezi smetánku televizní tvorby. 9/10
Láska na druhý pohľad (2019)
V rámci žánru velmi zajímavý nápad, ale nemůžu se zbavit dojmu, že z toho šlo vyždímat více. Takhle jsme dostali sympatické hrdiny, kterým budete přát a fandit jim. Ale jinak jde o klasickou romantiku, která ničím neurazí, ale ani nevytře zrak. 6/10
Justice League (2017)
Tady nefunguje skoro nic. Vůbec to nedrží pohromadě a skáče se z místa na místo. Je to zcela bez nějakého pořádného zvratu a jako celek to nedává vůbec žádný smysl. Veškeré postavy jsou zde spíše jen na okrasu, takhle ploché charaktery jsem už dlouho neviděl. Je to zkrátka celé odbyté a nenajdete zde zcela nic, co by ve vás vyvolalo emoce. Náhodně vygenerované scény, slepené do dvou hodin. 2/10 (Kino)
Outsider (2020) (seriál)
Strašně těžké na hodnocení. První polovina je výborná. Temná a hutná atmosféra, výborné dialogy, komplexní a celkově řemeslně na výši. Ale od druhé poloviny to začne ztrácet svoje kouzlo. Přibydou zbytečné rozhovory, děj začne být lehce předvídatelný a především natahovaný. Celkově se velmi intenzivní první polovina zcela vytratí a začneme se točit v kruhu. K tomu si přičtěte finále, které je zcela béčkové a místy až vyloženě hloupé. A posílá to celý seriál do průměrných čísel. 6/10
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Obrovské překvapení. Fascinující a až děsivě skutečné. Hodně silné až mrazivé finále. Doporučuji každému. Ve filmu je ukryt jeden z největších problémů dnešního světa. 8,5/10
Jako v bavlnce (2020)
První polovina výborná. Zábavné, neučesané a krásně cynické. Zajímavý příběh, který zaujme s chladně bravurní Rosamund Pike. Pak se to převrhne do druhé poloviny a nadšení pomalu odpadne. Scénář se zadrhne, najednou přibude plno náhod, nesmyslné chování postav a celkově to zcela vypadne z reality. Přehrávající Dinklage tomu též nedodává punc kvality. Strašně nevyvážený snímek. 6/10