Recenzie (1 218)
Ostrov hrdlorezov (1995)
Mě tam vadili oba hlavní představitelé, hlavně necharismatický a mdlý Matthew Modine. A když při takovém filmu nemách chutě držet palce hlavním hrdinům, spíše si přeji, ať je už v příštím obraze usmrtí...nu, je to škoda, ještě o trochu lepší scénář a mohla to být velmi zábavná podivá.
Ľúbi ma, neľúbi ma (2002)
Hudba: Jerome Coullet Abych se přiznal, čekal jsem, že to nebude za moc stát. Nakonec jsem byl vcelku mile překvapen, že to nebylo tak špatné a já udržel pozornost. Nic originálního, ale neurazí.
Pearl Harbor (2001)
Zručně natočený film, plný úchvatných záběrů, ale to křečovité vlastenectví a vykradený námět Tmavomodrého světa, který se válel v amerických studiích, si lepší hodnocení nezaslouží.
Skala (1996)
HUDBA: Hans Zimmer, Nick Glennie-Smith, Harry Gregson-Williams; Jeden z nejlepších akčních filmů, klasika akčního žánru.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
HUDBA: Petr Hapka, vladimír Merta, M.Wanek, M.Kořínek, P.Soudek; Dvěma pohádkám bych dal po čtyřech a pěti hvězdičkách, ostatním po dvou. Výsledný zážitek je pro mě za - tři hvězdičky.
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Je mi z toho úplně smutno, nic originálního ani vtipného jsem v tomto filmu nenašel. Za to nelogických a trapných scén je tu nadmíru.
Peklo (2003)
HUDBA: Alexander Bubenheim; Nevykreslene charaktery, změny chovaní postav zcela neduveryhodne, scénář nudný, křečovité herecké výkony... "Replikant" od Ringo Lamy byl sice jeste horší, ale "Peklo" je prostě ztráta času, raději se znovu podívejte na "Kriminal", je to v zásadě to samé, ale o nějaký ten bod lepší.