Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
M.A.S.H. (1972)
Láska je Láska (2004)
Svět, který se většinou schovává za veliký nápis NEVHODNÉ, či takový, na který se lidé dívají skrz prsty a odsuzují jej. Ten je celý dokonale naservírovaný jako na talířku v 6 proboha dokonalých! sériích. Pro mě se L word stal bránou do světa seriálů. I když nikdy nebude jiného dokonalejšího, jelikož tohle je celoživotní láska. I přes to, že nepatřím k těmto ženám často odbíhám do jejich ženského světa, ve kterém je mi dobře a zapomínám na své hetro problémy.
Teória veľkého tresku (2007)
Haló, haló! (1982)
Misfits: Zmetci (2009)
Tak to je ovšem mega cáklá pecka! A to nejsem seriálový nadšenec....Všichni jsou totální magoři.!!! (asi i včetně mě)