Recenzie (21)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Skvelý seriál s dobrým obsadením. Neviem si predstaviť iných hercov k samotným postavám. Vzťah medzi postavami je úchvatný a pripadá mi to ako keby sa herci poznali už roky predtým. Ako verný divák sa neviem dočkať ako bude príbeh pokračovať a aj keď je piata séria troška slabšia ako tie ostatné, seriál stále nestráca na úrovni.
Collapse (2009)
Dobre podaný dokument, ktorý určite odporúčam pozrieť. Aj keď mi občas prišlo, že až priveľmi preháňajú.
Copak je to za vojáka... (1987)
Skvelý český film, ktorý ma neprestane baviť asi nikdy.
Futurama (1999) (seriál)
Futurama je ďalší skvelý animák od Matta Groeninga. Aj keď ťažko to nazvať rozprávkou a to hlavne nie pre malé deti. Svojskí humor, a rôzne narážky sú len kúskom s toho čo je na seriáli také dobré.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
4* ale len preto, že som fanúšik kníh, inak by som jednu možno dve ubral hlavne kvôli scénam ktoré mali byť "emocionálne" ale boli na smiech.
Matrix (1999)
Príbeh o tom čo je vlastne skutočné, ako je všetko premenlivé s skvelou akciou k tomu a neviem si predstaviť nikoho iného v hlavných úlohách. Jednoznačne 5*
Matrix Revolutions (2003)
Pre mnohých ľudí film stráca na kvalite oproti predchádzajúcim filmom. Mňa aj tak uchvátil natoľko, že som mu proste musel dať plný počet. Príbeh a celé to ukončenie ságy je skvelé a musím sa priznať, že mi behali aj zimomriavky po chrbte. Niektoré scény sú doslovne trápne a v takomto filme nemajú čo robiť, ale aj napriek tomu ma film o mnoho viac pozitívnych chvíľ ako tých negatívnych.
Nočné rande (2010)
Príbeh je predvídateľný a občas trocha pritiahnutý za vlasy. Ale kašlať nato, pri filme som sa výborne bavil a herecké predstavenie Steve Carella či pre mňa neznámej Tina Fey ma prijemne prekvapilo.
Počiatok (2010)
Tento film už bol toľko chválený až som sa bál, že od neho budem očakávať priveľa no aj napriek tomu to bol skvelý film, s dobrým obsadením a dobrým príbehom. Aj keď občas divák dávno vie, čo sa stane ďalej, ale to zas tak nevadí:) Kto to ešte nevidel neviem načo čaká.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Zas sa potvrdilo, že filmom podľa hier stále niečo chýba. Aj keď film ma bavil a zaujali ma aj výkony Gyllenhaala, autorom sa nepodarilo prekonať Piratov. Spracovanie po stránke efektov bolo zaujímavé a určite patrí k tomu lepšiemu vo filme. Tiež ma potešilo, že film nieje v 3D ako to zvykne byť dneska zvykom. Príbeh nebol zlý, ale zápletky sa dali často predpokladať dopredu.