Posledné recenzie (13)
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Úplná pecka :) Trochu spoileru: - Keď sa nad tým zamyslím prakticky zmenili všetko čo bolo vo filmoch predtým a možno nie :). Môžu točiť s mladými aj starými hercami a nič nepokazia. Len Wolverina bude stále hrať Hugh Jackman (ktorý je v nenormálnej forme). Po strašne ale naozaj strašne dlhých záverečných titulkoch nám predstavili ďalší film - Apocalypse. Jediné čo ma nahnevalo že som film videl s dabingom, v originále by som si ho pozrel račej. Takýto film by som dokázal kukať často - 90%.
Vojnový kôň (2011)
Dlhšie som sa rozhodoval ako ohodnotiť tento film, nakoniec su to 4 * ale slabších. Je to ale pekný film ktorý sa točí okolo jedného koňa ktorý si toho prežil fakt veľa. Vďaka nemu spoznávame ďalšie a ďalšie charaktery na rôznych miestach a v rôznych situáciách ktoré naozaj zaujmú a donutia nás sa zamyslieť. Posledné tri scénky ma najviac dojali, ale niektoré boli menej zaujímavé, od Spielberga som čakal viac.
Mizerné ulice (1973)
Nebol to zly film ale čakal som viac. Ale na to ze je to zaciatok Scorseseho tak to bolo v pohode. Niektore scenky boli vyborne ale boli aj dost nezazivne pasaze. 60%