Recenzie (169)
Magic Mike: Bez nohavíc (2012)
Kdybych byl ženská tak dám asi 5*,ale proto,že nejsem,tak je to slabší 3*
Dead Snow: Červený vs. Mŕtvy (2014)
Jednička byla dobrá,ale tohle byl dobrej mazec.Masakr od začátku a i se člověk místama zasměje a ten konec no hnus ještě teď se mi zvedá kufr.
Strážcovia Galaxie (2014)
Čupr filmik,supr muzika,vtipné scény i vtipne hlášky já jsem se bavil.
Žoldnier (2013)
Snad nejnudnější film se Stathamem..........
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Tak už jsem viděl všechny díly a musím říct,že tento komediální serial si zaslouží velké hodnocení,mě naprosto pohltil a pohltil mě tak,že jsem si u posledního dílu pobrečel.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Originál je originál,ale dobrý.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Dobrý animák.....
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Je to koukatelná pohádka.
Hurá na Francúzsko! (2013)
Zas typická bláznivá francouzká komedie.
Na šrot (2013)
Nějaká ta vtipná scena se tam najde.