Recenzie (49)
Aristokratka vo vare (2024)
Určitě jsem se bavil víc než při prvním dílu. Denisku jsem si představoval podle knížky jinak, ale to je můj problém. Takže celkově příjemná zábava a rozhodně excelentní pěvecká vystoupení pana Krásy :-)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Film jsme si užili celá rodina. Akce super, nechyběly tradiční jonesovské vtípky. Potěšilo herecké obsazení (ať už "tradičního" parťáka nebo fakt dobrého záporáka) a v neposlední řadě i to, že film není po těch letech o supermanovi Jonesovi, ale o Jonesovi, který právě odchází do důchodu. Za mě důstojné 5hvězdičkové rozloučení!
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Pěkné propracované, zajímavé zvraty a zas o něco temnější než předchozí díl. Líbilo se mi nové ztvárnění Bradavic a nový Brumbál byl rozhodně zajímavý, hravější - no líbí se mi víc jako rošťák než jako důstojný ředitel.
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Je to celkem dost dlouhé, ale líbilo se mi to a vydržel jsem koukat. Scéna v lese je dost hrozná a to se těch stvoření nebojím :) Druhý díl se posunul od dětského filmu trochu dál a řekl bych, že to rozhodně filmu prospělo.
Fantom Morrisvillu (1966)
"To byla šílená facka..." Kdo umí, ten umí. Moc se mi film líbí, dialogy jsou také vyšperkované: "Smrt...Smrt...Smrtící plyn..."
Rodinka z Lochnesského jazera (1984) (seriál)
Super seriál, moc se mi líbil a líbí. Původní dabing je super. A u dětí také boduje :-)
Smrt talentovaného ševce (1982)
Trochu jiný Exner, ale mě se film líbil.
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Zrovna koukám na reprízu na ČT3. Krásná nostalgie... Oproti současným hrám je nutné jim přiznat, že i s jednoduchostí se dá dojít k velké popularitě. I po letech prostě za 5*!
Dannyho trinástka (2007)
Jednička super, dvojka zmatená a překombinovaná, trojka se vrací ke kořenům. Super akce, krásně zkombinované a závěr s neměl chybu, fakt to člověk Bankovi přál.
O poklad Anežky České (1993) (relácia)
Tahle soutěž se mi vždycky moc líbila, asi i kvůli mému vztahu k historii a oblibě návštěvy hradů a zámků. Ale také kvůli jejímu zpracování. Za mě 5*!