Recenzie (325)
Animatrix (2003)
Celkově úžasná koláž nutící k přemýšlení. Po vizuální stránce v některých povídkách téměř revoluční. Pokud by dostávali výtvarníci více podobných příležitostí, bylo by to jen dobře.
Animatrix: Světový rekord (2003)
Podle mého názoru nejsilnější z animetrixů, naprosto mě odrovnal.
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
viz komentář k 2. části
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Střihově parádní historické shrnutí apokalypsy.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Fascinující, velmi příjemně naanimované, vzrušující a celkově tek nějak lepší, než filmové zpracování s Keanu.
Pianista (2002)
Strhující drama o nekonečném stínu evropské kultury. Skoro až nemám slov.
Sweeney Todd (2006) (TV film)
Velmi velmi silná káva pro večerní kulturu. Chladnokrevnost a lhostejnost hlavních postav je mrazivá od začátku do konce. Silné záběry opravdu oscilují na hraně thrilleru a hororu a jedině hrdost Toddova na samém konci ho vytáhla od nekonečného zatracení. Právě tyto silné emoce, které ve mě film vyvolal jsou důkazem, že je dobře postaven.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Nádherná a přitom tak vzácná groteska, kterou jsem viděl pouze párkrát a vždycky, když ji vidím, koukám na ni s němým úžasem.
Nech žijú duchovia! (1977)
Pohádka jak se patří s nesmrtelnou melodií a hláškami, které jsou použitelné dodnes.
Hotel Modrá hvězda (1941)
Jedna z nejpovedenějších komedií Martina Friče. Myslím, že duo Nový Gollová tu působí nesrovnatelně přirozeněji, než třeba v Kristiánovi a to dodává filmu švih přímo Astairovský.