Recenzie (390)
Werckmeisterove harmónie (2000)
Vydržela jsem to asi 20 minut... sorry ale kdybych hodinu čučela na bílý obraz mělo by to asi tak stejný filosofický dopad. I umělecký film přeci musí mít trochu tempa, dialogů nebo alespoň HUDBU!!!!! Možná obrazově geniální, ale jako film se vším všudy neobstojí!!
Kto to tam spieva (1980)
Tahle příjemná tragikomedie je plná scénáristických perel... Za nejlepší považuji ¨"spojovák" - zpěv dvou cikánů! Fakt dost dobry :-)
Hlasy v hlavě (2000)
Dobrý film na motivy dokonalé divadelní hry!
Blade Runner (1982)
Krásná klasika! Kéž by Ridley Scott natočil více takových!
Ahoj, Terezka (2001)
Chtěla jsem dát 3*, ale scény, kdy Terezka bije toho invalidu jsou "krásné", je v nich všechno!
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Scénář nás sice odměňuje množstvím narážek, vtipnými paralelami... Gwyneth Paltrow vedle svého Willa herecky exceluje, což ovšem není takový problém, protože Fiennes hraje jako panák-zkrátka líbivá tvářička. Rozhodně jsem to nemusela vidět!!! A neustálé si pomáhání berličkami typu: Alžběta to rozhodne či zvrat, zvrat, zvrat... Jediné, co lze bez výhrad pochválit jsou kostými, byly opravdu krásné!!!
Vlasy (1979)
Slyšela jsem, že film je příliš evropský pro Ameriku a příliš americký pro Evropu... Něco na tom bude, ale proč by to mělo být nutně špatné???
Pamatuj si mé jméno (1978)
Průměrný thriller, zajímavé obsazení. Vidět se to nemusí.
Divokosť v srdci (1990)
Film mi hodně připomínal Takové normální zabijáky nejen svojí ulítlostí. Některé scény jsou opravdu dokonalé: volající červená matička, čarodějnice na koštěti i ta hlavička či Laura Palmerová jako kouzelná víla... Možná není tak "vtipný" jako Twin Peaks či Mulholland, ale rozhodně zaujme (jako vždy u Lynche): atmosfera, práce se světlem, hudba (A. B.), střich . Možná tak trochu vítězství formy nad obsahem...proto jen 4*!!!
Sunset Boulevard (1950)
Dechberoucí. Nestárnoucí klasika - zní to jako fráze, ale v tomto filmu se stává realitou... to je zase fráze! Zkrátka se mi to ohromně líbilo!!!