Recenzie (3 520)
Sám proti gangom (2010)
Nesmierna strielačka s fešáckym hlavným hrdinom, ktorý 25 minút pred koncom zhodí na malú chvíľu aj tričko. 2,5*
Divoký Bill (2011)
Vskutku slušná sociálna dráma. A deťom, ktoré rodičia nechajú v sračkách, ktoré sa musia postarať o seba, prípadne o mladšieho súrodenca, ktoré to berú naozaj vážne, tak tým by som dala metál.
Kto to tam spieva (1980)
Na výlet jedine s touto partiou a autobusom od Krstičov. Bola to vskutku zábava ... teda až na ten záver.
Říkali mi Džigu (2015)
Tak Taliani majú ale parádneho superhrdinu. So začínajúcimi šedinami, totálnou neochotou zachraňovať svet a s chudinkou bláznivou po svojom boku. Príbeh ma extra neohúril, zato Marinelli ako Gipsy bol excelentný ... klobúk dole.
90 minut (2012)
90 minút plných násilia, zlých rozhodnutí a chorých hláv. Nič pozitívne, ale dalo by sa povedať, že zo života. Kamera, hudba a herci na výbornú.
Daň z lásky (2018)
Po dlhej dobe som zapla telku, ale rozhodne ju zase dlhú dobu nechám na pokoji. Celkom zlý výber. On je síce veľký sympaťák a zápletku to má celkom originálnu, ale ona mi vôbec nesadla a chýba tomu život. 2,5*
Indie, do toho! (2007)
Žiadna husia koža, ani zatajený dych sa nekonali ... čakala som väčšie emócie. Bolo to menej indické ako obyčajne a aj hudba bola biednejšia, ale tých 153 minút nebolo vôbec bolestivých. 3,5*
Srdcoví rebeli (2017)
No .. ja som to skoro nedala. Daniel a Lars musia byť super dvojka, a zaujímavý je aj ich spoločný príbeh, lenže mne vo filme chýbala chémia .. bohužiaľ.
Zložka 64 (2018)
Oddelenie Q si stále drží svoju úroveň a Carl od posledného dielu pookrial ... len tak ďalej.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Celkom fajn sci-fi rozprávka, v ktorej neváhali hrať ani oscaroví herci, a ktorá bude mať akiste pokračovanie. Dievka s tvárou anjela a telom bojovníčky celkom obratne zvláda boj dobra a zla, stret mocných a chudobných a ešte stihne zažiť aj osudovú lásku, zlikvidovať pár individuí a povoziť sa na korčuliach.