Recenzie (8 254)
Log Jam (2009) (seriál)
Začne to takto:auuuu auu aúúúúú.Potom příde lovec a jeho pes,ale tři hlavní postavy nedostane.
Franklin a priatelia (2011) (seriál)
3D animace mi Franklina zkazila.
My Little Pony: Tajná přání (2009)
Město Ponylate se připravuje na Vánoce. Jako každé Vánoce mají soutěž o nejkrásnější ozdobu. Vyhraje to šprýmařka . Jeden pony přiveze odměnu - hvězdu přaní. Drak tu hvězdu přaní ale odnese. Pony se hned vydávají na cestu za hvězdou. Drak odpoví, že chce kamarády, a pak přiletí do Ponylate oslavit Vánoce s novými kamarády. ------ Viděl jsem to jako malý děcko a tehdy se mi to celkem líbilo a taky se mi tehdy moc líbil konec, ani ta kýčovitě barevná animace mě nevadila. Co bych na to řekl dneska nevím, ale tohle si radši zapamatuju jako celkem příjemnou pohádku. Každopádně, dneska už jsem o dost starší a i tak se na My Little Pony dívám, ale jenom na Friendship is Magic, z roku 2010, heh. 3*
Tarbíci (2011) (seriál)
Docela mě překvapilo, že se tento večerníček nebude hlásit k takovým sračkám, jako Sedmives, Berta a Ufo a nebo Gogo a Figi. Ne, tohle je něco jiného, zajímavého, a docela i vtipné. Takové silnější 3*.
Arrivée d'un train gare de Vincennes (1896)
Prostě příjezd vlaku.
Star Trek: Nová generácia - Encounter at Farpoint (1987) (epizóda)
Toto byl podle mě dobrý film.Hlavně mě zaujal konec.79 %.
Star Trek IX: Vzbura (1998)
Hodně zajímavý film,který se mi líbil. Byl tu i zajímavý děj.
Star Trek VIII: Prvý kontakt (1996)
Film který je dost dobrý.A hlavně je vtipný.
Star Trek VI: Neobjavená zem (1991)
Šestý díl byl nejhorší z celé série. A bohužel, nemá ani na ty tři. Škoda.
Star Trek V: Nejzazší hranice (1989)
Tohle je už pátý film.Tenhle se podle mě vydařil.