Recenzie (26)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Naprosto fascinující seriál s prvky historie, fantasie a krve. První série 3*. Druhá série 4* Nemůžu se dočkat, co nám tvůrci předhodí ve třetí :3
San Andreas (2015)
Ptákovina na entou. Otřepaný děj, příšerné efekty.. no a ten hroch.. ODPAD!
Stúpenci (2013) (seriál)
"The Following" mě tak trochu překvapil šokujícími násilnostmi, krvelačností a Poem. Takže prakticky můj nový nejoblíbenější seriál. První série byla famózní. Ani vteřinu jsem se nenudila, příběh utíkal jako voda z hrnce. James Purefoy jakožto Joe Carol, mrazil svým pohledem už z dálky. Bohužel na první sérii navazovala druhá - ne lepší spíš naopak. Seriál ztratil to kouzlo z neznáma a opakuje stále to samé jako by se snažil jen vytřískat co nejvíc ze zbývající sledovanosti. O třetí sérii už ani nemá cenu debatovat =/ Když to shrneme, 5* po shlédnutí první série, 4* update po dokončení seriálu. Je toho potenciálu i příběhu vysloveně škoda. Kdyby alespoň nad tím vztahem Ryan - Joe zapracovali trochu víc.. Kdyby..
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
Gwynethka je ve své roli opět příjemná jako smirkový papír. Hrůza a děs. V polovině filmu jsem se divila, jak to že film nemá tři hodiny. Alespoň mně to tak připadalo. 2* za důstojný výkon Johnnyho Deppa. NOMORE
Siedmy syn (2014)
Trailer lepší než samotný film. Tak trochu odfláknutá fantasy, škoda těch skvělých herců. No rozum mi to nebere.. Na 3* se nezmůžu. -disappointed-
Nezlomný (2014)
Nepochopitelně nízké hodnocení jednoho z nejlepších filmů 2014. Snímek o válce, nezdolnosti a hrdinství. 137 minut mi uplynulo jako voda. Hlavní hrdina je sakra charismatický a dal mi přesně to co bych očekávala. 2* ? Bože:) 4*, škoda těch dlouhých momentů které byly nepodstatné.
Pianista (2002)
Už to bude pár let co jsem tento film viděl, ale popravdě? Nikdy na něj nezapomenu. Ani kdybych chtěla! 5*
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Jsem neuvěřitelně zklamaná. Z filmu? Ne. Z komentářů zdejších přiteplených jedinců, kteří se ujali role tak velice typicky českou --> "kritika ať jsem IN". A proto si myslím že mi připadá povinnost těmto "miláčkům" připomenout, že se tu hodnotí film a ne délka vašich pohlavních orgánů. Teď když je ta nepříjemná část za mnou: film hodnotím za 3* a to čistě za úžasný soundtrack a tělo Jamieho. Po příběhové stránce toho z filmu moc nevytřískáme ale vizuálně je to pastva pro oči. Dakota i Dornan odvedli dobrou práci a myslím že se od nich ještě máme na co těšit. *MEOW* ~~~update~~~ http://www.theverge.com/2015/2/8/8001515/fifty-shades-of-grey-seqels-confirmed
Pán Nikto (2009)
Ani vteřinu jsem se nenudila. Moviegasm. Plných 5*
Neskrotná (2012)
Po delší době příjemný "animáč" který na srdci pohladí. Konec mě doslova rozbrečel. CRYBABY! Téma vztahu matky a dcery je originální a neotřelé. Kéž by v dnešní době existovaly takové kouzelné medvědí koláčky, které by napravili každičký vztah. Velmi sympatické postavy a nezapomenutelná hudba. 5* a jdu si to pustit znovu. GG