Recenzie (853)
Simpsonovci - Season 10 (1998) (séria)
Mám bohužel vyšší IQ, než Homer Simpson, takže mě nenadchne "teploušský" vtip v každé epizodě. Tedy vyjma té poslední. Tam je vtip transfobní.
Režim - The Heroes' Banquet (2024) (epizóda)
Je to jako, když si objednáte Velkou a tohle vám přijde z Wishe. Stojí to a padá na Kate Winslet a to je málo.
Miliardy - Rock of Eye (2022) (epizóda)
Další epizoda, která vypadá, jako by ji vygenerovala AI, takže je to svým způsobem k popukání.
Miliardy - Burn Rate (2022) (epizóda)
Závěrečný twist je sice tradičně napínavý, ale už nechci opakovaně skočit na vějičku, když samotná epizoda působí, jako by ji vygenerovala AI.
Háveď (2023)
Špatné to není, ale pro mě to nepřekonalo devadesátkovou klasiku. Potenciál filmu je v autentičnosti a civilnosti pařížského předměstí a sociálního kontextu architektonicky ikonického obytného souboru Les Arènes Place Picasso určeného pro sociální bydlení. Nicméně tenhle potenciál se ztrácí tlačením na pilu a tohle žádné Smrtelné zlo, ani Rec není. PS: Teď čtu, že režisér má dělat spin-off ke Smrtelnému zlu... my o vlku... :)
Vůně zelené papáje (1993)
Nádherná kamera a uplývající příběh. Byť jsem zřejmě víc zamilovaný do Na vertikále léta.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Žvýkačka pro oči.
Jsme tu (2020) (seriál)
Nečekal jsem, že mě tu bude bavit. Říkal jsem si, co na tom může být, stále stejný vzorec, přijedou do nějakého města a udělají představení. Ale pak jsem u každého dílu brečel, dojímal jsem se nad příběhy lidí, jejich vztahy, komunitou, nezdolností, odhodláním… A pak nad závěrečnou show. Tenhle seriál ukazuje, jaký je rozdíl mezi českou travesti (jak se drag nesprávně překládá) a drag show, která není jen o zábavě, ale o poselství, osvobození i hojení. Drag je způsob, jak z traumatu růst a udělat ze sebe krásného a šťastného člověka.
Jsme tu - Spartanburg, We Make It Werk (2020) (epizóda)
Z covidového unplugged dílu se stalo neméně silné a osobní zakončení série.
Odsouzená (2021) (seriál)
Překvapivě poutavé.