Recenzie (63)
Reefer Madness (1936)
Thank you Mr. Anslinger 🇺🇲
CounterPunch (2017)
Top Netflix documentary 💣®
Klenot.TV (2016) (relácia)
KLENOT sám o sobě !
Číslo 23 (2007)
Důkaz vysoké herecké kvality a pružnosti. Jime tleskám, tohle jsem nečekal !
Ochrancovia (2017)
Ruská variace na moderní Sci-Fi, která je svým způsobem (na ty dnešní poměry) marná, ale nutno podotknout, že potenciál, je obrovský!
Čierne vlajky (2014) (seriál)
Perfektní příběh, promyšlené osudy postav, skvěle znázorněné mořeplavectví a napětí do poslední chvíle. 10/10
Gomora (2014) (seriál)
Hodně velká věc / začít s tím až v roce 2k17 nebylo vůbec prohloupení !
Mob City (2013) (seriál)
Zabití S. Pegga hned v prvním díle mne ne úplně potěšilo. Ale propracovaný, noir inspirace super a celkově atmosféricky dobře pojaté... Nechápu že jsem o tom takřka 4 roky nevěděl... !
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Petr Čtvrtníček a jeho naprosto fenomenálně upřímně reálně představení !
Šmejdi (2013)
Vše již zde bylo řečeno - jsem jen rád, že konečně se někdo nebál natočit dokument s touto tématikou...!