Recenzie (513)
Malý princ (2015)
Dokonalý animák plný hlbokých myšlienok a emócií, slzičku by utrel aj samotný Exupéry.
Detská hra (1988)
Dnes už total klasika, neverím že sa nájde niekto kto tohto malého zmrda nepozná.
Spievaj 2 (2021)
U tohto animáku návšteva kina povinnosť, za mňa lepšie ako jednotka.
Tales from the Crapper (2004)
Kozy, kozy, kozy, nejaká tá humusáreň a poďme späť na kozy, kozy, kozy...Tromafest
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Totálna pecka, k tomuto niet čo dodať.
Temné hmoty (2019) (seriál)
Nehodnotím pretože som zvládol len prvý diel a ten ma dokonale odradil. Podľa hodnotení usudzujem že pre dorast to asi má svoje čaro.
Narušený (2020)
Ani napínavé ani akčné, dokonca ani nechcene smiešné...len neskonale tupé.
Hodinu nevíš... (2009)
Otrasné filtre, totálne scestný soundtrack a z námetu sa tiež rozhodne dalo vytrieskať omnoho viac. Jednu hviezdu pridávam za doslova hororový šok spôsobený zistením, že časť filmu sa natáčala za plnej prevádzky v rumburkskej nemocnici. Ufff, tak tam sa ocitnúť by bola docela silná káva. Pri sledovaní filmu som si bol celý čas istý že museli využívať len samé nefunkčné schátralé a mnoho rokov opustené objekty.
Brightburn (2019)
Každého normálného človeka v prvom rade napadne prerobiť komiksovku na kvalitné porníčko. Tu však došlo k pokusu hodiť Supermana do horrového žánru a na počudovanie sa to pozrieť dalo, navyše mať to v rukách niekto šikovnejší mohlo sa z toho vyťažiť určite viac.
Hrůza přichází z moře (1955)
V dobe vzniku určite veľmi fajn a ani teraz jedno zhliadnutie neurazí.