Recenzie (513)
I vizi morbosi di una governante (1977)
Zabíja to predovšetkým veľká dávka nudy, gore sa pochváliť dá ale je ho fakt málo.
Anything for Jackson (2020)
Tak po tejto hororovej pecke s povedzme že podvedomou príchuťou čiernočierného humoru je rozkliknutie filmografie režiséra naozaj silný zážitok.
Geometria (1987)
Kraťas s otrasným vizuálom ale veľmi zábavnou pointou.
Umenie pretekať v daždi (2019)
Keď doják tak doják...
Na zlej strane (2018)
Mel Gibson v totálnej oldschool krimi pecke.
#Žiju (2020)
Je tu cítiť snahu o akú takú originalitu v zombie žánri ale výsledok nič moc. Jedna hviezda navyše za zombie šplh na lane, tá scéna pobavila viac ako celý film.
Proroctví (1979)
Tento polozabudnutý ekohorror patrí v rámci daného subžánru k absolútnej špičke.
Nesvatý (2010)
Začiatok silný, sľubný, človek sa teší na niečo netradičné no a nakoniec zistí že nič lepšie už s pribudajúcou stopážou neprišlo.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Oproti jednotke sa nič nezlepšilo ale ani nezhoršilo, čiže jedno zhliadnutie nikoho neurazí a dorastenci budú pravdepodobne nadšený.
Tábor číslo 5: Dívčí peklo (1977)
Ono nie je moc čo hodnotiť...či už dej alebo gore v ničom nevyniká oproti iným filmov tohto žánru.