Recenzie (125)
Bílé písky (2021) (seriál)
Takový oddychový krimiseroš, který se nese dánským, docela hezkým létem. Popravdě, prostředí je to, co mě u toho nejvíce bavilo.
Z*A*J*A*T*C*I (2023) (seriál)
Jsem to nedal. V prvním díle šlus, ende. Tomu chyběly už jen kečup a hranolky...
Midsommar (2019)
Tahle úchilárna nestojí ani za prd času. A s pro mě velkým podivem je, že jsem asi zřejmě jeden z normálních ještě ty voe.
Moje jméno je Vendetta (2022)
Uf, po čtvrthodině jsem tu jeho dceru chtěl tou tyčí umlátit také...
610 metrů nad zemí (2022)
Uff, tak to byla síla. Oči jsem si musel přikrývat častěji, jak u Texaského masakru motorovou pilou ve 3D. Šiška se mi motala jak po flámu, až mi bylo blbě od žaludku skoro. Nic pro lidi, kteří mají strach z výšek. Nikdy bych nevěřil, že u filmu budu mít strach z výšky.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Absolutní nuda, utrpení. Nechápu, kde kdo vidí nějaké nečekané zvraty a napětí. Nevydržel jsem to a nutil se přeskakovat nudné pasáže, kterých je v tomto seriálu alá tv prima neúrekom.
Príbeh drevorubača (2022)
Z tohoto filmu, než jsem jej předčasně utípl, páč to je neskutečná ptákovina, jsem si odnesl jeden poznatek : máme ty baby u nás pěknější, uf.
Maják (2019)
Herecké výkony obou doslova perfektní, černobílá atmosféra to hutní. Bohužel, nakonec nic pro mě, nebyl to můj šálek kávy.
65 (2023)
Možná i pár spoilerů tu bude! Taková jednohubka, plná nelogičností, až jsem si musel párkrát pokroutit hlavou a plácnout se do čela. Vizuál je na slušné úrovni, děj jednoduchý, ale to u tohoto žánru ani nikdo nečekal, nějakou velkou myslivnu. Nějak se tam ztratila nebo vypařila ta třetí osoba, nějak jsem to nepochopil. No a Adam asi třikrát minimálně při té turistice ztratil zbraně a vybavení, aby se pak po střihu respawnoval komplet vybaven. Speciálně u toho báglu to bije do očí. Ale shlédnout se to dá, sice potenciál se z toho dal vytěžit určitě větší.
Sam ze Saska (2023) (seriál)
Ta šeď té doby v NDR je zachycena docela slušně, to se musí nechat.