Recenzie (383)
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Nejslabší Conjuring. Stále ale koukatelný.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Jakmile začly německý ponorky běžně útočit během dne, tak to mě to přestalo zajímat. Kdyby z toho tvůrci nedělali sci-fi, tak by to byl fajn film.
Avengers: Endgame (2019)
Nuda a nucenej humor, dobrej konec to nezachrání.
Pasažieri (2016)
Usnul jsem.
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Jednička je pro mě jeden z top guilty-pleasure filmů, tohle je bohužel levnější verze crossoveru Transformers a Power Rangers. Herci jsou super, o to větší je to škoda.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Hlavní postava wannabe alfasamce, kterej by měl problém přetrhnout i mokrý noviny. Nic víc si z toho po dvou dnech nepamatuju.
Dunkirk (2017)
Prázdnej film. Měřítko tu představuje asi 500 vojáků, 3 letadla a 10 lodí. Příběh 0. Když po osmdesátý jede stejnej trik; zrychlování tempa hudby, aby mě to dostalo jakože na hranu napětí, tak jsem chtěl jít domů a to mám Zimmera s Nolanem hodně rád. Jsou tu super herci, obraz je perfektní, zvuk skvělej, realistický dogfighty ve vzduchu, škoda absence čehokoliv, čím by mě film chytil.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Šel jsem na to dvakrát do kina, nemůžu dát míň než 4.
Jupiter na vzostupe (2015)
Redmayne je super záporák, všechny scény s ním mě bavily. Pak ještě hudba byla fajn. Zbytek jsem nepobral, nebo spíš nechtěl pobrat, protože mě to nezajímalo. Je to drahý, hezký, ale strašně nudný. Škoda.
Interstellar (2014)
Tenhle film naprosto redefinuje kinematografii - McConaughey po 170 minut ani jednou nesunda triko. Sorry za spoiler.