Recenzie (8 460)
Dead Squad: Temple of the Undead (2018)
Místo je pěkné ale vybrali hodně špatný příběh pro horor, doktor krvelák nepřesvědčil a dětska a jejich herectví je opět bolestivé hlavně brejlovec. U tohohle filmu to neni ani škoda že je všechno katastrofické, je škoda te památky kterou tím zneuctily. Nepřišlo mi na filmu nic zábavného ani povedeného.
Live-In Fear (2016)
Zimenka super zbytek hrozná nuda, herci hráli tak hrozně a celkově příběh je o ničem ale nepřekvapuje mě to takových filmu je fůra.
U mě dobrý (2008)
Český film s velkou snahou, který je celkem slušný ale dvakrát mě nebral. Prostě hercům se asi zase dvakrát nechtělo málo dobrého ve filmu.
Tmavomodrá, takmer čierna (2006)
Dobrý a nedobrý romantický film no spíše asi jak komu zachutná mě průměrně.
The Sand (2015)
Párty se může rozjet protože ta nejlepší nuda právě začíná, po pár nepovedených momentech čeká v písku takzvaný zabiják nuda hodně se nepovedlo.
Biohazard (1991)
Alas kopie blbost nepovedlo se.
Miliardové výkupné (2016)
Tohle se povedlo hodně a i když je akce hodně slabá, dokázali mě herci přesvědčit že dali do filmu vše a natočily slušný akční film. Opuštěný ostrov je skvělým místem na zábavu.
Street Hawk (1984) (seriál)
Rychlý a celkem nudný a nezáživný totálně se moc nepovedlo, motoris ala nudis.
Pepek námorník (1960) (seriál)
Špenát v akci který pobaví člověk se zasměje, kresba je super prostě mám ho rád.
Příběhy Pepka námořníka (1987) (seriál)
Pepek byl vždycky frajer a tenhle špenát se povedl.