Recenzie (2 928)
Kurz manželskej túžby (2021)
Podobnou blbost jsem dlouho neviděla. A Plodková tam vypadá jako blbka.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2024) (epizóda)
Tak dnes trochu slabší díl.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizóda)
Už od prvních záběrů vtipný seriál. Do Alžbetky jsem se naprosto zamilovala. Je rozkošná a podobná Whitney Houston.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
Já jsem se dost zasmála. Takže opět super díl.
Penny Dreadful - Víc než sestry (2014) (epizóda)
Tímto dílem mě zase seriál začíná bavit. Předchozí 2 díly byly o ničem.
Penny Dreadful - Vzkříšení (2014) (epizóda)
Tímto dílem se mi to přestává líbit. Na rozdíl od prvních dvou dílů to začíná být o ničem.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
První díl vcelku zajímavý, leč trochu nepochopitelný. Na seriál jsem narazila náhodou na Sky Showtime. Tudíž jsem neměla moc představu o čem bude. Po dalším dílu - zajímavý seriál. Samy za sebe mluví tyto postavy - Frankenstein, Dorian Gray, Jack Rozparovač. Taková směska, ale rozhodně ne špatná. Vcelku vás to vtáhne.
Penny Dreadful - Stíny Londýna (2014) (epizóda)
První díl vcelku zajímavý, leč trochu nepochopitelný. Na seriál jsem narazila náhodou na Sky Showtime. Tudíž jsem neměla moc představu o čem bude.
Most (2011) (seriál)
První díl mně nějak zvlášť nenadchnul. Až tedy na ten úplně začátek. Čekala jsem o hodně víc, na základě hodnocení tady a také lidí z mého okolí.
Na vlnách Jadranu (2023) (seriál)
Seriál Pod hladinou pěkně zlikvidovali, no všechna čest. Tvůrci si zřejmě mysleli, že když ho zasadí do atraktivnějšího prostředí, že ho pozvednou o úroveň výš. Ale opak je bohužel pravdou. Navíc mě dost ruší, že polovina dialogů je s titulky. Toto fakt ne.