Obľúbené filmy (10)
Láska cez internet (1998)
Tak tohle je nejlepší film ze všech, co znám. Úžasná romantika. A hlavně úplně fascinující je ta skvělá vánoční atmosféra. Hlavně ve scénách, které se odehrávají v tom malém obchůdku. To je opravdu nezapomenutelné.
Notting Hill (1999)
Tenhle film je úplně největší romantika po Hříšném tanci a Lásce přes internet. Můžu ho vidět pořád dokola. A taky jeden z mála filmů, na kterým se shodnu s manželem.
Sám doma (1990)
Jedna z nejlepších komedií vůbec. Druhý díl je jen o trochu slabší.
Psycho (1960)
To už je dneska klasika. To snad musel vidět už každý. Já jsem kousek poprvé viděla na ,,Vídni,, jako malá. To se nedá zapomenout.
V sieti lží (1985)
Film se v naší televizi vysílal pod náz Podvod a měl 2 díly.
Interstate (2002)
Úžasně propracovaný scénář. Tomuto filmu se může vyrovnat v jeho kategorii snad jen film Box.
Muži nestárnou (1942)
Tak tohle je opravdu těžká romantika. Nejlepší film z období kolem války. Jan Pivec je tu naprosto neodolatelný. A to i přes to, že jinak se mi v ostatních filmech vůbec nelíbí. Kdo neviděl, doporučuju shlédnout.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kdo tenhle film neviděl, jako by nebyl. Taková částečně řekla bych i parodie na bondovky. Už jen to, že Samuel L. Jackson tu má takový hlas, jako má, něčemu nasvědčuje. Já jsem tu tedy našla fakt ohromně moc životních mouder a pravd. Absolutních 100%. Nyní se tento film dostává mezi mé nejoblíbenější - viz. hlavní stránka.
Mys hrôzy (1991)
Tak tohle je moje srdcovka. ,, Když lpíte na minulosti, umíráte každým dnem! ´´ Opravdu strhující film. Skvělý výkon Juliette Lewis a Robert De Niro je úžasně charismatický herec.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Tak tohle je nejlepší komedie všech dob, nebo aspoň pro mně. Tedy z českých děl.