Recenzie (49)
Sherlock: Ohavná nevesta (2016) (TV film)
Naspeedovaný a úžasně šílený meta zářez do pažby, utahující si jak sám ze sebe, tak ze samotného konceptu Sherlocka, velmi chytře a velmi zručně balancující na hraně parodie...
James Bond: Spectre (2015)
Pokud byl Skyfall intimní hlubokou krizí středního věku královnina nejvěrnějšího rytíře, pak je Spectre nádherně přepáleným posledním nádechem pana Bonda, znovuzrozeného katarzí Skyfallu a rozkročeného nad padesáti lety svých příběhů, před potopením se do hlubin zúčtování... Skvělé!!
Marťan (2015)
Ridley opět v sedle, silnější a rychlejší než kdy dřív. Nenápadně skvělý, vybroušený diamant, překvapivě zábavný a vtipný, civilní, ale přesto emočně velice silný. Matt Damon ve formě, splácí interstellaří padoušský dluh, ostatní herci také top. Je vidět, že kvalitní film dělá v první řadě kvalitní scénář. Jeden z filmů roku.
On je fakt božský! (2008)
Dvě hvězdy za ultimátní joke o tanečních kreacích Micka Jaggera...
Interstellar (2014)
Příští generace nám budou závidět, že jsme žili v době, kdy byl Interstellar natočen a kdy žil a tvořil Christopher Nolan... Velký film. Legenda.
Slečna zamilovaná (2009)
"Jsem jablkový sochař..." Člověk by si řekl, že se jedná o účelovou parodii na debilní nevtipný americký komedie. Bohužel, podle Sandry Bullock to asi vtipný být má... a já jí navíc ve filmech fakt nesnáším. Bez hláškujícího reportéra v podání Thomase Hardena Churche by se to vydržet nedalo.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Všechny superlativy, které jsem napsal k prvnímu dílu, násobím stokrát, upisuju se vlastní krví Peteru Jacksonovi a dávám nejméně deset hvězdiček z pěti...
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Film by se měl hodnotit nejen podle kvality, ale i podle zážitku, který divákovi přinesl. Hunger Games: Catching Fire pro mě byly zážitkem úžasným. Od příběhu přes vizuál, herectví i hudbu až k pocitu, že stejně víte, jak to dopadne, ale přesto svíráte sedačku kinu, až vám prsty zbělají... A když se k tomu zážitku přidá ještě kvalita, jste v sedmém nebi. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nenapadají mě důvody, proč dát dvojce Hunger Games jiné hodnocení než pět hvězdiček. Čistý průstřel, jen tak dál!
Oblivion: Nevedomí (2013)
Říkal jsem si - další sci-fi jen na efekt, abychom ukázali, co všechno můžeme udělat v bílé barvě... v hlavní roli navíc Tomáš Cruisů, kterej má u mě jedinej kladnej zářez na pažbě - Valkýru... v režisérským křesílku sedí ten blázen, co natočil Tron: Legacy... No, prostě a jednoduše, byl jsem ohledně Oblivionu velmi opatrnej. Ale teď můžu říct: Bál jsem se zbytečně! Oblivion (hlavně závěr) mě přibil do křesla, Tomášovi jsem věřil každý slovo, velký Morgan Freeman a Olga Kurylenko to jistili zezadu... Co víc si přát. Jo, a v srdcervoucím finále poslat mimozemšťana tam, kam Slunce nesvítí, to chtělo pořádnou dávku scénáristické odvahy.
Dokonalý trik (2006)
Na "Dokonalý trik" lze říci pouze jedinou věc: WOW!! Mistrovské dílo Christophera Nolana...