Posledné recenzie (10)
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Priznávam, že Leo sa medzi mojich obľúbencov nevyšvihne - večná škoda. Je pravda, že rolou retardovanéo Arnieho dokázal, že hrať vie, alebo to prinajmenšom kedysi vedel. Tento film vyťahuje do červených mét práve on, Depp a prekrásny koniec, ale všetko okolo toho je len vata.
Metropolis (1927)
Fenomenálne nemé sci-fi, ktoré svojím výdatným myšlienkovým podhubím bez väčších problémov tromfne aj niektoré dnešné snímky. Navzdory svojmu veku v ňom každým zhliadnutím objavujem čosi nové a nedokážem výjsť z údivu. Navyše, fantastická Brigitte Helmová je vo svojej dvojrole taká desivá, ako je len možné. Langovo vrcholné dielo, ktoré veľmi zásadným spôsobom ovplyvnilo sci-fi a film vôbec!
Terminátor (1984)
Prvý Terminátor vždy zostane tým najlepším z celej série. Tá surovosť a chlad, ktoré z plátna len tak sršia mňa osobne dostali oveľa viac než efektnejšia dvojka, nehovoriac o zvyšných dieloch, ktoré vôbec nestoja za reč. I´ll be back!